OpenGL 3.2

Dzisiaj postanowiłem się wziąć za poznawanie OpenGL-a. Jako wersje bazową wybrałem wersje 3.2 – nie jest to nic dziwnego, moja karta nie obsługuje wersji wyższych.

Później wybrałem tutorial z jakiego będę korzystać i padło na tutorial Pana Janusza Ganczarskiego dotyczący w/w wersji. Po przeczytaniu pierwszych trzech rozdziałów… uznałem że będę mieć ciężką przeprawę z tym tutorialem tak samo jak z samą technologią.

Na pewno dużo do powiedzenia ma wpojona silnikologia stosowana, ale te drobne przeciwności losu na pewno uda mi się pokonać…

Po pierwszym dniu „nauki” już jest pierwszy sukces, może nie spektakularny ale jednak:framework

Advertisements

About Andrzej "PsychoB" Budzanowski

Technik Informatyk, ponoć programista.

Posted on 21 czerwca 2011, in Biblioteki, C++, OpenGL, Programowanie and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: