OpenGL 3.2

Dzisiaj postanowiłem się wziąć za poznawanie OpenGL-a. Jako wersje bazową wybrałem wersje 3.2 – nie jest to nic dziwnego, moja karta nie obsługuje wersji wyższych.

Później wybrałem tutorial z jakiego będę korzystać i padło na tutorial Pana Janusza Ganczarskiego dotyczący w/w wersji. Po przeczytaniu pierwszych trzech rozdziałów… uznałem że będę mieć ciężką przeprawę z tym tutorialem tak samo jak z samą technologią.

Na pewno dużo do powiedzenia ma wpojona silnikologia stosowana, ale te drobne przeciwności losu na pewno uda mi się pokonać…

Po pierwszym dniu „nauki” już jest pierwszy sukces, może nie spektakularny ale jednak:framework

Jedna myśl w temacie “OpenGL 3.2

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.