Aktualizacja Strony

Z kronikarskiego obowiązku informuję wszystkich tutaj zebranych, że zaktualizowałem moją prywatną stronę. Prócz lekko podrasowanego wyglądu strony, dodałem do niej skrypt który pobiera nagłówki z tego bloga i skrypt który pobiera wpisy z mojego twittera – więc w teorii strona powinna być bardziej dynamiczna.

Oprócz tego zaktualizowałem skrypt Tumblr Hide Favorites, który teraz powinien działać na nowej stronie tumblra.

About Andrzej "PsychoB" Budzanowski

Technik Informatyk, ponoć programista.

Posted on 20 listopada 2013, in Skrypty, Techniczne, Twory and tagged , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

